Facebook Pixel Code

Умови участі

Правила участі у Бонусній програмі «Від Фарміка»

ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ

Основні терміни та визначення

«Бонусна програма “Від Фарміка”» («Програма») – комплекс взаємовідносин між Сервісом та Учасником, під час яких Учасник, купуючи певні товари та/або послуги Сервісу, отримує та накопичує Фарміки, які надалі мають право використовувати відповідно до умов цих Правил при здійсненні покупок.

Участь у Програмі – нарахування Фарміків за витрачені гроші або списання Фарміків замість грошового розрахунку.

Фарміки – віртуальні Фарміки у Бонусній програмі «Від Фарміка», які нараховуються учаснику Бонусної програми Сервісом при придбанні товарів, що реалізуються в рамках Програми.

1 фармік = 1 гривня

«Сервіс» – компанія Liki.ua, особа яка є єдиним власником Програми, має виняткові права управління, розвитку та її реалізації.

«Учасник програми» («Учасник») – правоздатна фізична особа (яка отримала повну цивільну дієздатність у зв'язку з досягненням 18 років або відповідно до норм чинного законодавства), яка ознайомилася та безумовно погодилася із зазначеними Правилами, у якої відсутні будь-які обмеження щодо участі в Програмі, яка підтвердила свою участь у ній та була схвалена Сервісом як Учасник на період дії Програми: період часу, встановлений Сервісом, та яка добровільно відмовилася (зараз чи на майбутнє) від використання у підприємницькій діяльності будь-яких переваг/знижок/економій тощо, які вона отримала або мала можливість отримати внаслідок набуття та використання статусу Учасника Програми.

«Зареєстрований Учасник» (зареєстрований власник картки Програми) – це Учасник Програми, який при реєстрації у Програмі на сайті liki.ua у відповідних полях анкети, відмічені зірочкою, відзначив свої дійсні (точні, істинні, правдиві) дані.

«Компанія-Партнер» – юридична особа, яка на договірних засадах із Сервісом реалізує товари та/або послуги, за якими у т.ч. провадиться нарахування або списання Фарміків Сервісом.

«Рахунок Бонусної програми Учасника» («Рахунок») – сукупність облікових та інформаційних даних Учасника у базі даних Сервісу за кількістю нарахованих та списаних Фармиків, поточний баланс.

«Фармік» – умовні одиниці, що нараховуються Сервісом на Рахунок Бонусної програми Учасника в рамках Програми відповідно до Правил Програми. Сума нарахованих Фарміків може бути використана Учасником при купівлі товарів та послуг Сервісу або Компанії-партнера з метою економії під час здійснення покупок, а також на інших умовах, встановлених Сервісом. Фарміки не мають готівкового (грошового) вираження і можуть бути отримані в грошовому еквіваленті.

«Анкета» – електронна реєстраційна форма, яка заповнюється персонально Учасником, містить персональні дані та її заповнення є прийняттям умов Програми (однозначною, безумовною та безвідкличною згодою з Програмою та підтвердженням участі у ній), у тому числі згодою на використання, обробку, включаючи збір та зберігання Персональних даних, передачу їх третім особам відповідно до умов законодавства щодо захисту персональних даних. Анкета є підставою для розгляду Сервісом питання реєстрації Учасника в Програмі.
«Авторизація Учасника» – ознайомлення та згода з Правилами програми, надання персональних даних та прийняття умов Програми (однозначна, безумовна та безвідклична згода з Програмою й підтвердженням участі в ній, у тому числі згода на використання, обробку, включаючи збирання та зберігання Персональних даних, передачу їх третім особам відповідно до умов законодавства щодо захисту персональних даних) шляхом надання Сервісу власного номера українського мобільного оператора зв'язку та верифікації за допомогою повідомлення (sms/відповідний месенджер) та/або телефонного дзвінка та/або електронної пошти та/або рush повідомлення/додатку або сайту liki.ua.

Авторизація є підставою для схвалення реєстрації Учасника в Програмі. У разі неможливості Авторизації – ненадходження повідомлення, дзвінка, push-повідомлення, з будь-яких інших причин та обставин, Сервіс має право без пояснення причин відмовити в Авторизації споживачеві.

«Карта Учасника» – віртуальна карта з унікальним у межах Програми номером, який слугує для ідентифікації Учасника Сервісом у Базі даних. Віртуальна карта – це Карта, яка не має матеріальної форми і є набором символів та реквізитів.

Основним ідентифікатором віртуальної карти є мобільний номер Учасника. Віртуальна карта може бути зареєстрована лише у разі підтвердження номера мобільного телефону та схвалення особи як Учасника.

«Недобросовісні дії Учасника» («Фрод») – будь-які дії у найширшому розумінні, а також бездіяльність, створення умов та ситуацій, що порушують умови цих Правил (і/або інших акційних пропозицій), принцип рівності всіх Учасників, та спрямовані на отримання Учасником будь-яких переваг/вигод, внаслідок чого інші можливі Учасники Програми можуть бути обмежені/усунені/позбавлені можливості участі у маркетингових заходах Сервісу та/або отримання економій, знижок, призів, заохочень тощо. Невиключний перелік дій, що належать до несумлінних – Фроду, визначається цими Правилами.

«Фрод-моніторинг» – дії Сервісу, пов'язані з виявленням та попередженням виникнення випадків несумлінних дій з боку Учасника (ів), з метою дотримання принципу рівності всіх Учасників за участю у Програмі та/або за участю у маркетингових заходах Сервісу. Застосування фрод-моніторингу означає, що щодо Учасника Програми тимчасово, на строк до вирішення ситуацій по суті, встановлені тимчасові обмеження участі у Програмі та акційних пропозиціях, до моменту схвалення таких дій як правомірних з боку Сервісу.

«Інформаційна підтримка Бонусної програми» проводиться у Контактному Центрі за номером телефону 0 800 202 203.

1. УЧАСТЬ У ПРОГРАМІ.

1.1. До участі у Програмі «Від Фарміка» допускаються фізичні особи, які набули статусу Учасника Програми відповідно до умов цих Правил.

1.2. Обов'язковою умовою участі у Програмі є оформлення Анкети Учасника та/або Авторизація Учасника.

1.3. Учасник Програми зобов'язаний самостійно відстежувати зміни в умовах участі у Програмі. Повний текст актуальних Правил доступний у розділі «Бонусна програма» на офіційному сайті Сервісу за адресою www.liki.ua.

1.4. Нарахування Фарміків провадиться виключно за власні покупки учасника Бонусної програми та за цільові дії, виконані в рамках Бонусної програми.

1.4.1. Під цільовими діями мається на увазі: заповнення профілю в системі liki.ua, участь у конкурсах, організованих сервісом liki.ua на інтернет-майданчиках та соціальних мережах.

1.5. Сплата податків, комісій та інші зобов'язання, пов'язані з участю у Програмі, покладається на Учасника.

1.6. Сервіс має право у будь-який час в односторонньому порядку, без жодних негативних наслідків для себе змінювати перелік товарів, акційних пропозицій, на які поширюватимуться умови Програми.

1.7. Сервіс залишає за собою право змінювати умови Бонусної програми, повідомивши учасників шляхом публікації таких змін на сайті liki.ua. Усі зміни набирають чинності з моменту публікації. Використання сайту або програми після публікації змін означає, що учасники ознайомлені та приймають умови оновленої Бонусної програми.

2. РЕЄСТРАЦІЯ У Бонусній програмі

2.1. Особі (споживачеві), яка виявила бажання взяти участь у Бонусній програмі, необхідно зареєструватися в особистому кабінеті на сайті liki.ua для отримання віртуальної карти Бонусної програми.

2.1.1. Віртуальну карту Бонусної програми «Від Фарміка» можна отримати:

  • в чат-ботах Сервісу;
  • у Власному кабінеті Споживача на сайті liki.ua;
  • у мобільному додатку Liki;
  • під час створення замовлення на liki.ua;
  • під час реєстрації на сайті.

2.2. На момент Авторизації Споживач зобов'язаний ознайомитися з Правилами участі у Бонусній програмі «Від Фарміка».

2.3. Реєстрація у Програмі та активація Карти може бути здійснена наступним чином (для схвалення Сервісом особи як Учасника):

2.3.1. Для участі у Програмі та активації функції накопичення Фарміків Споживач надає Сервісу свій контактний номер телефону в електронній анкеті та підтверджує його за допомогою повідомлення з кодом підтвердження мобільного телефону.

2.3.2. З моменту введення в систему коду підтвердження номер телефону Споживача записується в базу даних Сервісу, а Споживач, з моменту схвалення Сервісом, стає учасником Бонусної програми і для нього починає діяти функція нарахування Фарміків у момент використання картки під час здійснення покупок відповідно до умов Програми.

2.3.3. Про факт підключення функції використання Фарміків та набуття споживачем статусу Учасника Програми споживач може бути поінформований за допомогою смс-повідомлення та/або push-повідомлення в Особистому кабінеті на сайті liki.ua та/або повідомлення в месенджері Telegram та/або чат-боті liki.ua.

2.4. У разі зміни персональних та інших даних, внесених до Анкети, Учасник повідомляє Сервіс про такі зміни шляхом звернення на Гарячу лінію. Сервіс обробляє отримані дані та, за результатами перевірки, приймає рішення про запровадження або не введення тимчасових обмежень участі у Програмі та акційні пропозиції до моменту схвалення таких дій як правомірних з боку Сервісу.

2.4.1. У разі виявлення помилок у внесених персональних та інших даних до Анкети, Учасник повідомляє про це Сервіс шляхом звернення на гарячу лінію. Сервіс обробляє отримані дані та, за результатами перевірки, приймає рішення про запровадження або не введення тимчасових обмежень участі у Програмі та акційні пропозиції до моменту схвалення таких дій як правомірних з боку Сервісу.

2.5. Кожен учасник є власником лише однієї Карти. На один номер телефону/електронну пошту може бути оформлена лише одна картка. Одній Карті відповідає лише один Рахунок Бонусної програми.

2.6. Учасник має право ділитись своїми Фарміками з іншими учасниками Програми лояльності. Для цього учаснику необхідно знати номер телефону або адресу електронної пошти, до якої прив'язаний рахунок іншого учасника, якому перший учасник хоче передати свої Фарміки частково чи повністю.

2.7. Одним із способів підтвердження згоди та ознайомлення з цими Правилами є такі способи:

  • заповнення Анкети;
  • авторизація;
  • покупка з використанням Фарміків від Бонусної програми «Від Фарміка».

У будь-якому випадку, роблячи покупки з використанням Фарміків, Учасник підтверджує, що ознайомлений з цими Правилами, погоджується з ними та зобов'язується їх виконувати.

2.8. Сервіс залишає за собою право здійснювати верифікацію/підтвердження номера телефону Учасника з певною періодичністю з метою правильного нарахування Фарміків Бонусної програми та надання інших пропозицій (у тому числі персональних) відповідним Учасникам.

2.8.1. Якщо номер телефону Учасника не відповідає даним Сервісу, Учасник матиме можливість актуалізувати власні дані на умовах цих Правил.

2.8.2. З моменту верифікації\підтвердження номера телефону вважається, що Учасник погодився на отримання будь-яких та всіх повідомлень рекламного чи інформативного характеру від Сервісу. Відмовитись від розсилки таких повідомлень Учасник має право на умовах цих Правил.

3. НАРАХУВАННЯ ФАРМІКІВ НА РАХУНОК Бонусної програми УЧАСНИКА

3.1. Фарміки на Рахунок нараховуються з моменту активації функції накопичення та першої купівлі з використанням послуг сервісу liki.ua. Фарміки нараховуються протягом 3-х робочих днів від дати здійснення покупки після бронювання у системі сервісу liki.ua.

3.2. Нарахування Фарміків провадиться виключно за власні покупки учасника Бонусної програми та за цільові дії, виконані в рамках Бонусної програми.

3.2.1. Під цільовими діями мається на увазі: заповнення профілю у системі liki.ua, участь у конкурсах, організованих сервісом liki.ua на інтернет-майданчиках та соціальних мережах. Фарміки можуть нараховуватися Сервісом під час проведення різноманітних заходів Програми, рекламних акцій, опитувань, як подарунок від Програми.

3.3. Накопичення Фарміків починається з першої реєстрації або з першої покупки на сайті та/або в додатку liki.ua.

3.4. Конвертація Фарміків розраховується у співвідношенні 1 Фармік = 1 гривня.

3.5. Накопичені Фарміки не можна обміняти на грошовий еквівалент.

3.6. Невикористані Фарміки залишаються на Рахунку покупця.

3.6.1. Власник Фарміків не повинен використовувати накопичені Фарміки.

3.7. Фарміки у вигляді акційного кешбеку, розмір якого встановлюється умовами Акцій, пов'язаних із здійсненням цільових дій (п.п. 1.4.1), можуть бути нараховані Учаснику Програми не більше одного разу протягом однієї Акції, в рамках якої встановлено нарахування конкретного кешбеку, якщо інше не встановлено умовами відповідної Акції. Тобто Учасник Бонусної програми має право вчинити не більше однієї дії з нарахуванням кешбеку протягом періоду конкретної Акції, якою встановлено певний кешбек.

3.8. Фарміки у вигляді акційного кешбеку, що відповідає умовам Акцій, нараховуються тільки на той товар, ту вартість товару та на ту кількість товару, що були вказані на момент бронювання товару на Сервісі. Якщо на момент придбання товару його ціна чи кількість змінилися, Фарміки будуть нараховані на початкову суму та кількість товару, що була вказана під час бронювання. Якщо придбали інший товар, Фарміки нараховані не будуть.

3.9. Претензії до балансу Рахунку Учасника розглядаються Сервісом лише після надання документів, зазначених у п. 4.1.

3.10. Розрахунок нарахування Фарміків на Рахунок Учасника провадиться відповідно до Правил програми.

3.11. Сума Фарміків, що підлягають нарахуванню за придбання конкретних товарів, та період, протягом якого Учасник може отримати Фарміки за придбання таких товарів, зазначаються у відповідних інформаційних покажчиках на сайті Сервісу, на офіційних сторінках соціальних мереж Сервісу та у рекламних матеріалах.

3.12. Механіка нарахування Фарміків:

Категорія нарахування

Механіка нарахувань

Кількість Фарміків

1

Реєстрація на сайті

Нарахування Фарміків за реєстрацію на сайті або в додатку liki.ua

50

2

Перша покупка через сайт

Нарахування Фарміків за першу покупку на сайті або у додатку liki.ua

50

3

Здійснення покупок із використанням Сервісу liki.ua

Нарахування Фарміків за користування сервісом liki.ua

Відповідно до умов акційної програми на товар

4

Запрошення друга

За кожного запрошеного друга можна отримати 20 фарміків. Для отримання 20 Фарміків необхідно надіслати другу реферальне посилання. Після того як друг зареєструється за реферальним посиланням, забронює та придбає перше замовлення, обом користувачам нараховується 20 Фарміків. Фарміки нараховуються як рекомендатору, так і клієнтові, що скористався рекомендацією.

20

5

Електронна пошта

Заповнення email в особистому профілі

10

6

Дата народження

Заповнення дати народження в особистому профілі

10

7

Стать

Заповнення статі в особистому профілі

10

8

Наявність алергії

Заповнення інформації про алергію в особистому профілі

20

9

Наявність дітей

Заповнення інформації про дітей в особистому профілі

10

10

Дата народження дитини

Заповнення дати народження дитини в особистому профілі

10

11

Домашні вихованці

Заповнення інформації про свійських тварин в особистому профілі

5

12

Оцінка придбаного товару

Нараховується за залишену оцінку на замовлений товар. Оцінку можна залишити лише протягом 7 днів після того, як було зроблено замовлення.

2

13

Нарахування до дня народження*

Нараховується 5000 Фарміків за 3 дні до дня народження

100

Цей перелік не є вичерпним та може бути доповнений Сервісом.

* категорія з обмеженим терміном дії Фарміків.

4. СПИСАННЯ ФАРМІКІВ З РАХУНКУ УЧАСНИКА

4.1. Списання Фарміків з рахунку можливе після першого замовлення через Сервіс на суму не менше 200 гривень.

4.2. Списання Фарміків з рахунку можливе шляхом отримання товарів та послуг Компаній учасників.

4.3. Списання Фарміків можливе через добу після їхнього нарахування.

4.4. Фарміки є дійсними для списання протягом 365 днів. Всі Фарміки, не використані Учасником протягом цього терміну, анулюються Сервісом. Списання Фарміків відбувається у хронологічному порядку, починаючи з ранніх. Термін дії Фарміків можна перевірити, звернувшись до гарячої лінії.

4.4.1. Існують певні категорії нарахування Фарміків, за якими Сервіс має право призначати менший період дії Фарміків. Такі категорії позначені знаком (*) у п.п. 3.13 як категорії з обмеженим терміном дії Фарміків. Час та період дії Фарміків з обмеженим строком дії визначаються в рамках дії акцій. Такі Фарміки позначаються як «ПромоФарміки» в особистому кабінеті користувача та списуються першочергово.

4.5. Списання Фарміків можливе лише у випадку, якщо віртуальна карта активна для використання Фарміків.

4.6. Списання Фарміків на товари та послуги компаній-партнерів можливе лише при наявності технічної можливості (наявність зв'язку із сервером).

4.7. Списання Фарміків провадиться з розрахунку 1 Фармік = 1 бонусна одиниця компанії партнера, якщо інше не передбачено умовами Програми.

4.8. Умови тимчасового припинення (блокування). У разі, якщо в діях Учасника виявлено фрод або до нього застосовано фрод-моніторинг, Сервіс має право тимчасово призупинити доступ до його Рахунку на строк до моменту вирішення ситуації по суті. Призупинення доступу означає позбавлення Учасника Рахунку, якщо Учасник доведе правомірність своїх дій.

5. КОРЕКТУВАННЯ БОНУСНОГО РАХУНКУ

5.1. Відповідно до п. 3.14. Фарміки нараховуються виключно на товари, які не підлягають поверненню.

5.2. Фарміки, нараховані помилково, списуються з Рахунку.

5.3. Коригування Рахунку за нарахуванням Фарміків відбувається у випадку, зазначеному в п.п. 3.1. цих Правил. Коригування Рахунку щодо анулювання Фарміків відбувається у випадках, описаних у п.п. 3.10 та 4.10 цих Правил.

6. ІНШІ УМОВИ

6.1. Бонусна програма «Від Фарміка» є довгостроковою програмою. Термін дії Програми у будь-який момент, в односторонньому порядку, без будь-яких негативних наслідків для себе, може бути продовжено/змінено Сервісом. Сервіс залишає за собою право припинити дію Програми, повідомивши про це Учасників не менше ніж за 1 місяць до закриття Програми. Інформація про припинення Програми може бути доступна на сайті liki.ua.