Про бронювання
Як це працює?
1. Знаходите потрібний товар
2. Вибираєте оптимальну за ціною та/або місцезнаходженням аптеку
3. Бронюєте
4. Отримуєте підтвердження
5. Забираєте в аптеці протягом терміну резервування, зазначеного у підтвердженні (від 24 до 72 годин)
Користуючись резервуванням товарів на сайті liki.ua ви можете бути впевненими, що оформлене замовлення чекатиме на вас протягом усього терміну бронювання, і при покупці ви отримаєте товар за тією ціною, за якою його резервували.
Якщо ж ви прийшли до аптеки і зіткнулися з будь-якими проблемами (аптека не знайшла бронь, товару не виявилося в наявності в аптеці, ціна продажу не відповідала заявленій вартості у бронюванні), просимо повідомити на гарячу лінію 0800202203, або цілодобову лінію підтримки в Telegram / Viber, щоб ми якомога швидше змогли вирішити вашу проблему та запобігти подібній ситуації в майбутньому для інших користувачів сервісу.